Bookcrossing "Sotia calatorului in timp"

Well,trebuia sa il incep de ceva vreme sii,umm..am cam uitat :"> Ii multumesc Cristinei ca mi-a adus aminte,inca odata . Am mai dat la un moment dat o definitie pentru bookcrossing,deci o sa trec direct la..eveniment  in sine.
Ideea a inceput de la BlueRoses , unde am primit "Sotia calatorului in timp" sii..evident,acum trebuie sa il dau mai departe!Avand in vedere ca  e primul concurs pe care il organizez eu,o sa accept doar bloggeri(indiferent daca scrieti pe blogspot,wordpress sau alta platforma).
Pentru a participa la giveaway:
-urmariti blogul meu si blogul Cristinei prin GFC
-postati in sidebar poza de mai jos
Sii pasul evident,lasati un comentariu.Practic,ar trebui sa contina numele de la GFC si link-ul de la blogul vostru.Primiti o intrare in plus daca scrieti despre bookcrossing pe blog sii inca una daca lasati link-ul concursului pe facebook 

Aveti timp pana pe 28 iulie sa lasati comentariile voastre la postare sii cel mai probabil,voi anunta  a doua zi cine primeste cartea mai departe.
Sii pentru mai multe detalii,avand in vedere ca nu stiu cat de clar m-am exprimat(caldura e de vinaa!),aveti aici postul de la care a inceput "Sotia calatorului in timp" saa..calatoreasca ;))

2 little derps derped:

Elena Nalbaru said...

GFC: Elena Nalbaru
Share FB: https://www.facebook.com/elena.nalbaru/posts/443045755718118
Posatare pe blog: http://sweet-moms.blogspot.ro/2012/07/particip-la-bookcrossing.html
Din pacate nu mai pot sa pun poze in sidebar, nu-mi mai permite blogger-ul :(

Elena Nalbaru said...

adresa de email: elena_palita@yahoo.com

Post a Comment


up