Titlu

Sau..uite care-i treaba.
Daca as fi stalker pentru propriul meu blog cred ca as fi observat de ceva timp ca..well,nu prea scriu pe blog si cand o fac vin cate trei posturi unul dupa altul or so.Pentru ca in mintea mea,toate lucrurile trebuie sa fie trecute prin filtrul cum-o-sa-scriu-despre-asta-pe-blog.Din pacate(sau din fericire) mai bine de jumatate din lucrurile astea reusesc sa dispara din mintea mea pana ajung langa tastatura.Si asta a fost treaba.
Dar ce m-a motivat in seara asta sa ma misc de pe canapea si sa scriu e..well,unicul motiv pentru care nu imi place vara.Defapt,motivul pentru care vara nu e chiar anotimpul perfect.Stiu ca nu se putea chiar asa,dar nu ma suparam.
Si aici se termina aberatiile si trec la subiect.Thing is,anotimpul meu  preferat este de cativa ani(cam de cand mi-am dat seama ca daca sunt nascuta iarna nu trebuie neaparat sa-mi si placa cel mai mult) vara.O ador.Stiu ca de-obicei oamenii iubesc iarna cand e vara si viceversa,dar mie o sa-mi placa mereu mai mult vara.Da,e o caldura insuportabila si abia ai cum sa respiri,dar cum sa nu o iubesti?Fara scoala,o gramada de timp liber,caldura,soare,ploi de vara.Heh,dar evident ca trebuie sa fie si ceva..contra.Totul e frumoooos si perfeeect si calduros si relaxant...pana apar insectele.Poate-s prea hater,dar toate vietatile mici si bazaitoare ma scot din sarite.Nu pot sa ies afara seara pentru ca ma musca tantari.Nu pot sa stau pe iarba sa citesc o carte pentru ca ma ataca furnici.Si cea mai aiurea..nu pot sa dorm cu geamul deschis pentru ca intra toate  vietatile posibile.Postul asta fiind scris de o persoana care are un greier in camera de cateva zile.Da,era cute si amuzant sa il aud la inceput dar..nu mai iese!Therefore..insectele imi strica  toata vara.

0 little derps derped:

Post a Comment


up