Mailbox (1)

Am vazut ideea  asta pe mai multe bloguri sii m-am decis sa o preiau si eu.
Toata categoria consta in prezentarea lucrurilor din "cutia postala"Momentan,cam asta se afla la mine:
Calitatea pozei e puuuutin aiurea,stiu.Primele doua sunt Lorelei  si Cartea Mironei,care si-au facut drum din Auchan la mine acasa.Prima a fost relativ alegerea mamei,pana a inceput sa spuna ca e lectura obligatorie(desi ma indoiesc) si am zis ca nu strica,iar a doua deja vroiam sa o cumpar dupa ce am citit Panza de paianjen.
Oracolul din Stambul este una din cartile calatoare de la editura All.Defapt,prima din campanie care ajunge si la mine.Pentru mai multe detalii despre asta puteti sa intrati pe grupul de facebook  unde sunt si regulile sii..cam tot ce trebuie stiut despre Cartea Calatoare.



0 little derps derped:

Post a Comment


up