Leapsaa!

N-am primit-o,am..imprumutat-o de-aici .


a .Ce culoare au ochii tai.




 :D





b.Spune 5 lucruri pe care le faci in timpul liber.

Citesc,mananc(asta ar trebui scrisa de doua ori >:) ), ma joc , desenez,si ascult muzicaaa.



c.La mare sau la munte?

Cred  ca munte.



d.Culoarea preferata.

Verde!



e.Iti place de cineva?

In sfarsit,nu! :D



f.Spune-mi un banc vreau sa zâmbesc

Bancuri seci like a boss : Doua clatite merg prin desert.Una se-mpiedica si-i sare gemu'.



g.Care ar fi lucrul pentru care ai renunta la twilight si la scris.

Un..lucru?La twilight as renunta pentru aproape orice,inafara de one direction si justin bieber.La scris...poate doar daca ar fi vorba de persoanele la care tin.



h.Ai renunta la o prietenie pentru o iubire de cateva luni?

Hell no.



i.Iti place Doza De Has?

Oui,am si poza cu Mikey!



j.Est fan R. Pattinson si K. Stew. ?

Nein.



k.Un loc unde ti-ai dori sa mergi pentru toata viata?

Brasov :D Am o problema cu orasul ala,dunno why.



1. Spune repede un numar…

3.mereu 3.



2. R.Pattison sau K.Stew ?

Robert are 10 puncte din partea mea pentru ca a fost Diggory in HP,deeci..10 points Hufflepuff!



3. Adevar direct sau adevarul subtil. ?

Daca mi se zice,direct.Daca il zic..le folosesc pe-amandoua.Direct,meh!



4. Sa te barfeasca sau sa-ti spuna in fata ?

Oricum ma vor barfi,daaaar..sa-mi spuna in fata :D



5. Ai barfit pe cineva ?

Absolut.



6. T-ie frica de cineva ?

Nope. :D A,ba nu,de mama dupa cinci apeluri ratate..



7. Primul baiat/ fata care iti vine in minte…

Catalin :-"



8. Carti de dragoste sau politiste ?

De dragoste.Nu-mi plac alea politiste.



9. Ce te-ar impinge sa te sinucizi ?

Umm...in momentul de fata nu ma pot gandi la un lucru care sa ma faca sa ma gandesc la sinucidere.Nu stiu, sunt un fel de drama-queen deci orice problema mi s-ar parea destul. Nu cred ca as face asta, totusi. :D

Si merge mai departe la toata lumea care a citit leapsa.Cu conditia sa-mi lase link-ul de la postarea lor aici!:))

0 little derps derped:

Post a Comment


up