10

Asta a fost cea mai fun zi din challenge,pentru ca eu sunt mandra de colectia mea de muzica de pe telefon xD  andIcan'twaittomoveitonmyipod! 

  1. Priima,fiindca era pe shuffle,a inceput  Beyonce - I care .Iubesc melodia asta,ok?xD(si o sa zic la fel si pentru urmatoarele)
  2. Plain white T's - Rythm of love. Stiti voooi,melodia din reclama de la orange.Hipster ciudatica,o stiam si inainte :"> Sii da,narcisista din mine iubeste melodia doar pentru "She's got blue eyes deep like the sea/That roll back when she's laughin at me/She rises up like the tide/The moment her lips meet mine".Tell me you didn't smile.
  3. Bitza sii Vanessa S - Take me slow.Melodia pe care o am de cel mai mult timp in telefon,oui.
  4. Bitza - Sinuciderea unui inger.Pentru ca stiu melodia asta cap coada si  imi placee!
  5. CIA - Ba esti nebun. Hehe :D
  6. Maroon 5 - Misery si pot sa spun ca melodia asta are cel mai genial videoclip posibil!
  7. BUG Mafia feat WeedLady - O la la . *cough*
  8. Alison Krauss&Brad Paisley - Whiskey lullaby.Melodia mea de bocit,in general ^^
  9. Christina Perri - Arms just kjdoiugow cute lovey dovey whatever.Cred ca e printre primele melodii "lovely" pe care le-am acceptat pe telefonul meu.A,si singura care ma face sa ma simt bine desi nu prea mi se potriveste.XD
  10. *drums* Vama veche - Dragostea .E amuzant pentru ca titlul ala de-acolo e un vers din ea.E ca un fel de no.9 de la postul asta,dar e mult mai cute pentru ca e in romana si..nu stiu,am impresia ca luam mai in serios lucrurile pe care ni le zicem in romana.Un I love you se arunca asa usor zilele astea,si un te iubesc se simte diferit.

0 little derps derped:

Post a Comment


up